پورحسن: تغییری در تعداد تیم های پلی آف بوجود نمی آید

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

پورحسن: تغییری در تعداد تیم های پلی آف بوجود نمی آید
بازديد : 903


رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: چهار تیم اول تا چهارم لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف این رقابت ها صعود می کنند و هیچ تغییری در تعداد تیم های صعود کننده به این مرحله به وجود نمی آید. "منوچهر پورحسن" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: برنامه های لیگ برتر والیبال با حضور بیش از 40 نفر از مسئولین فدراسیون و نمایندگان باشگاه ها تنظیم و تدوین می شود و نمی توانآن را در بین راه با نظر یک شخصیا باشگاه تغییر داد. وی با بیان اینکه از 12 تیم شرکت کننده در لیگ برتر امسال دوتیم به دسته یک سقوط می کنند، گفت: اگر بخواهیم مرحله پلی اف را برای هشت تیم از 10 تیم باقی مانده برگزار کنیم، مانند این است که لیگ برتر والیبال را دو باره تکرار کرده باشیم.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه به سطح مسابقات دور رفت لیگ امسال اشاره کرد و گفت: رقابت تیم های به گونه ای نزدیک به هم بود که امکان پیش بینی نتایج وجود نداشت. کیفیت بازی های این دور رفت خیلی خوب بود و امیدوارم این روند در دور برگشت نیز ادامه یابد.
وی استقبال تماشاگران را یکی از ویژگی های لیگ برتر امسال دانست و گفت: میزان استقبال از تمام بازی های والیبال لیگ برتر فراتر از انتظار بود و حضور شش هزار نفر در سالن پنج هزار نفره یزد یکی از گواهی های این موضوع است. در گذشته در شهرهای گنبد و ارومیه شاهد این میزان جمعیت برای دیدارهایوالیبال بودیم اما در یزد برای نخستین بار امسال این آمار به دست آمد.
پورحسن در ادامه به فعالیت باشگاه ها در رده های سنی جوانان و نوجوانان والیبال اشاره کرد و گفت: از نظر سازمان لیگ فعالیت در این رده سنی ارزش محسوب می شود و امسال باشگاه های مانند متین ورامین در این زمینه خوب فعالیت کردند، و در عوض باشگاهی مانند پیکان که کانون نیز دارند، در این زمینه عملکردرضایت بخشی نداشتند.
وی با بیان اینکه در آیین نامه لیگ برتر والیبال در چند سال گذشته به حضور تیم های نوجوانان و جوانان باشگاه ها در رقابت های قهرمانی کشور تاکید شده است، گفت: اینکه سرمربی و یا مسئولین باشگاه پیکان اعلام کنند از این موضوع آگاهی نداشتند، کم لطفی است زیرا این موضوع جدید نیست و کتاب آیین نامه نیز برای تمامی باشگاه ها ارسال شده است. باید مسئولیت اشتباه را بپذیریم همانگونه که انتظار دارند، سازمان لیگ مسئولیت اشتباهات احتمالی خود را بپذیرد.
رییس سازمان لیگ در باره دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز گفت: این رقابت ها از روز یکشنبه 26آذرماه آغاز خواهد شد و تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بعد از این مرحله چهار تیم برتر به مرحله پلی اف صعود خواهند کرد تا قهرمانی این دوره از رقابت ها در این مرحله مشخص شود.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف